Seminár o marketingu
Seminár Komunikácia v marketingu a predaji som absolvoval na odporučenie Ing.Evy Pospíšilovej, konateľky spoločnosti VOICE, s.r.o. Seminár vedený pánom Mariánom Tóthom hodnotím ako komplexný a zároveň dostatočne podrobný výklad všetkých aspektov moderného marketingu.
Po prečítaní pozvánky som si pomyslel, čo nám chce vykladať prednášajúci počas dvoch dní, po tom ako som s ním absolvoval plné dva dni nepretržitej práce, som úplne zmenil svoj postoj k marketingu.
V mojej 17 ročnej praxi v obchode som sa stretol alebo "okopíroval od väčších" niektoré marketingové postupy a praktiky, ale až vďaka tomuto semináru som získal fakt komplexný pohľad na všetky aspekty marketingu a získal som presné a konkrétne myšlienky, ktoré dokážem aplikovať do mojej obchodnej praxe.
Seminár je vedený tak zanietene a pútavo, že si netrúfnete byť nepozorní alebo sa nudiť..
Som technik a ako technik som sa pozeral na marketing cez prsty, po seminári som svoj pohľad na činnosti, komunikáciu v marketingu od základov zmenil, zisťujem že komunikačné aktivity v marketingu nám vo veľkej miere môžu pomôcť "Robiť svet okolo nás lepším.."
Máte pocit že robíte veci najlepšie ako viete a okolie nereaguje tak ako by malo? Tento seminár je cesta ako s tým niečo urobiť.
Ďakujem po niekoľký krát pánovi Mariánovi Tóthovi a spoločnosti joblines s.r.o. že tento seminár zorganizovali, vrelo ho všetkým odporúčam.
Ján Majzel, majiteľ IT spoločnosti MAJTECH